20 oktober 2008

Domino

Jeg var på Cuba i sommer og fikk fullstendig dilla på domino, altså den cubanske versjonen der man spiller på lag to mot to og med brikker med ni øyne. Men det eneste som var å få kjøpt på øya var typiske turistprodukter i tre. Så da jeg forleden dag var innom en kunstutsalgsbutikk nederst i Markveien på Grünerløkka og oppdaget noen fine dominosett, måtte jeg selvfølgelig saumfare alle de utstilte modellene og spørre betjeningen om de hadde sett med ni-øynes-brikker. Dessverre ikke. Så jeg skrev ned adressen til produsentens nettside for å undersøke om produktet kanskje kunne finnes på nettet. Dessverre ikke. Så den ikke-fullt-så-aktive jakten fortsetter.

På den annen side var det mye morsomt i nettbutikken til The Lagoon Group, og det er vel strengt tatt det denne bloggposten handler om. Skal det være en Nagging Voodoo Dolls Display Pack? Eller en Inflatable Bathtime Decoy Duck? Og alle har vel bruk for en Portable Insult Generator? Selv vurderer jeg å anskaffe en Office Anti-Depression Kit.
-

Ingen kommentarer: